Blog

Zaključci konferencije „Svet u 2018.“ – atmosfera novih izazova

Jučerašnju konferenciju "Ekonomist: Svet u 2018." koja je održana u Domu Narodne skupštine Republike Srbije, svakako bih svrstao u jedan od važnijih događaja u 2017. Osim činjenice da je konferencija na jednom mestu okupila predstavnike Vlade Srbije, ministre, ambasadore, bilo je više nego korisno saslušati izlaganja na teme poput "Evropa i svet pred izazovima terorizma, globalnog zagrevanja i potencijanih novih kriznih žarišta", "Energetska sabilnost Srbije", "Regionalni razvoj iz perspektive domaće korporacije", "Kulturna diplomatija u digitalnom dobu", i ostalih. Eksperti u svojim oblastima smatraju da nam predstoje bolja vremena. Logično je da je svima nama u interesu da država ide napred, kako prosečnom zaposlenom građaninu, tako i nama, poslodavcima. Ulazak stranog kapitala, dolazak velikih kompanija, kreiraju jednu - rekao bih - ...
Detaljnije

Kako je Maršal povezao generacije

Stvaranje brendova unutar naše kompanije predstavlja jedan od najzanimljivijih segmenata rada. Međutim, stvaranje brenda "MARŠAL", čitave jedne priče, koncepta, definitivno je bilo nešto posebno. Činjenica je da smo tražili ideju, motiv koji nema isključivo elemente novog, modernog doba, već i nešto što nas nostalgično podseća na prethodne decenije. Istorijske ličnosti su uvek jaka inspiracija za kreiranje brendova, ali važno je pronaći upečatljivu, "domaću" ličnost jer ona po pravilu izaziva veću pažnju, pa i empatiju. Zapravo, rešili smo da povežemo generacije. Maršal je bio neprikosnovena ličnost. Celo to njegovo (i naše) doba, uzeli smo u obzir. Petokrake, štafetu, pionire, obeležja SFRJ poput čuvenog grba, i puno, puno crvene boje. "Miliciju" nikako nismo mogli da izostavimo. Setite se samo koliko nam je ...
Detaljnije

Na pravom mestu u pravo vreme

Nedavno sam u Beogradu sreo dugogodišnjeg poznanika, i u priličnoj žurbi razmenili smo nekoliko rečenica. Na brzinu je ispričao da ima puno obaveza i da "baš večeras mora da ide na neki prijem, a inače takvu vrstu događaja prezire". Propratio je to još prevrtanjem očima, i već za par minuta sam gledao kako brzo ulazi u auto i podiže ruku, što je trebalo da znači "vidimo se". Ne znam ni sada zašto me je ta rečenica okupirala do kraja dana, ali generalno, za poslovne ljude je to bitna stvar. Odlazak na predavanja, prijeme, obeležavanje određenih datuma, iako nisu prioritetni u našim dnevnim rasporedima obaveza, smatram da ih moramo poštovati. Pre svega jer ti događaji najčešće nisu otvorenog tipa, i lista ...
Detaljnije

Ego i sujeta – najveći neprijatelji na putu do poslovnog uspeha

Iako često mislimo da nam je najveći neprijatelj onaj "drugi" na tržištu koji posluje u istoj branši i koji možda "jede deo našeg kolača", ni za koga ko je pravi borac, to nije realna prepreka. Često sam u prilici da vidim kako se ljudi nose i bore sa tim, neki vrlo uspešno, a nažalost ima i onih koji dozvole da budu savladani. Svako od nas ima svoj razlog da pusti ego da vlada, ali šta se time dobija? Uvek sam sebi postavljao pitanje šta bih dobio ako bi se postavio iznad svih, i tako, na toj visini gledao da budem nedodirljiv. Kao prvo, stvorio bih sliku jedne neprijateljski nastrojene osobe koja se trudi da napravi dve strane - jednu na ...
Detaljnije
Loading...

Izrada web sajta Progressive Media